Komunikat Rektora WSIiZ w sprawie pracy zdalnej

 

Komunikat Rektora w sprawie:

Informujemy, że w związku z okresem Świąt Bożego Narodzenia, Nowego Roku oraz pandemią COVID-19
i koniecznością zadbania o zdrowie członków społeczności akademickiej Wyższej Szkoły Informatyki
i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu poszczególnych jednostek organizacyjnych.

Od 20 grudnia 2021 roku do 9 stycznia 2022 roku wszystkie działy naszej Uczelni będą pracować zdalnie.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego, pracownicy będą realizować swoje codzienne zadania
i udzielać wszelkich niezbędnych informacji osobom zainteresowanym.

Podajemy szczegółowe informacje (numery kontaktowe, adresy email oraz dni i godziny pracy poszczególnych działów):

 

  1. Sekretariat Uczelni/Rektorat – owsiiz@owsiiz.edu.pl

Praca zdalna: od 20 grudnia 2021 roku do 9 stycznia 2022 roku w godzinach 9.00 – 15.00

Nieczynny w dniach : 23, 24 grudnia 2021r. oraz 7 stycznia 2022 r.

  1. Biuro Organizacji Studiów – dział.studiow@owsiiz.edu.pl; numer tel.: 663-735-306

Praca zdalna: 20, 21 grudnia 2021r. i 4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynne w dniach: 22, 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31 grudnia 2021 r. oraz 3, 7, 8, 9 stycznia 2022 r.

  1. Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń – podyplomowe@owsiiz.edu.pl;

numer tel.: 667-737-817; 663-737-857

Praca zdalna: 20, 21, 22 grudnia 2021r. i  4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynne w dniach: 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31 grudnia 2021r. oraz  3, 7, 8, 9 stycznia 2022 r.

Dodatkowe informacjeinformacje dotyczące zajęć, będą na bieżąco przekazywane drogą mailową.
Prosimy o regularne sprawdzanie poczty elektronicznej
.

  1. Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami – anna.suchorab@owsiiz.edu.pl;

numer tel. 667-737-700

Praca zdalna: 20, 21, 22, 28, 29, 30, 31 grudnia 2021r. i 3, 4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynne w dniach: 23, 24, 27 grudnia 20201r. oraz 7 stycznia 2022r.

  1. Biuro Praktyk Studenckich i Relacji z Otoczeniem/ Biuro Karier – anna.suchorab@owsiiz.edu.pl;

numer tel. 667-737-700

Praca zdalna: 20, 21, 22, 28,29, 30, 31 grudnia 2021 r. i 3, 4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynne w dniach: 23, 24, 27 grudnia 20201 r. oraz 7 stycznia 2022 r.

  1. Biblioteka – biblioteka@owsiiz.edu.pl

Nieczynna od 20 grudnia 2021 r. do 9 stycznia 2022 r.

  1. Księgowość – kwestura@owsiiz.edu.pl; numer tel.: 663-737-925

Praca zdalna: 20, 21, 22, 29, 30 grudnia 2021 r. i 3, 4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynna w dniach: 23, 24, 27, 28, 31 grudnia 2021 r. oraz 7,8,9 stycznia 2022 r.

  1. Dział Administracji – administracja@owsiiz.edu.pl; numer tel. 663-737-096

Praca zdalna: 21, 27, 30 grudnia 2021 r. i 4 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynny w dniach: 20, 22, 23, 24, 28, 29, 31 grudnia 2021 r. oraz 3, 5, 7 stycznia 2022 r.

Rektor WSIiZ dr Lucyna Kwiatkowska

Olsztyn 15 grudnia 2021r.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Get in touch

872 Arch Ave.
Chaska, Palo Alto, CA 55318
hello@example.com
ph: +1.123.434.965

Work inquiries

jobs@example.com
ph: +1.321.989.645

Skip to content