Komunikat Rektora WSIiZ w sprawie pracy zdalnej

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

 

Komunikat Rektora w sprawie:

Informujemy, że w związku z okresem Świąt Bożego Narodzenia, Nowego Roku oraz pandemią COVID-19
i koniecznością zadbania o zdrowie członków społeczności akademickiej Wyższej Szkoły Informatyki
i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu poszczególnych jednostek organizacyjnych.

Od 20 grudnia 2021 roku do 9 stycznia 2022 roku wszystkie działy naszej Uczelni będą pracować zdalnie.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego, pracownicy będą realizować swoje codzienne zadania
i udzielać wszelkich niezbędnych informacji osobom zainteresowanym.

Podajemy szczegółowe informacje (numery kontaktowe, adresy email oraz dni i godziny pracy poszczególnych działów):

 

  1. Sekretariat Uczelni/Rektorat – owsiiz@owsiiz.edu.pl

Praca zdalna: od 20 grudnia 2021 roku do 9 stycznia 2022 roku w godzinach 9.00 – 15.00

Nieczynny w dniach : 23, 24 grudnia 2021r. oraz 7 stycznia 2022 r.

  1. Biuro Organizacji Studiów – dział.studiow@owsiiz.edu.pl; numer tel.: 663-735-306

Praca zdalna: 20, 21 grudnia 2021r. i 4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynne w dniach: 22, 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31 grudnia 2021 r. oraz 3, 7, 8, 9 stycznia 2022 r.

  1. Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń – podyplomowe@owsiiz.edu.pl;

numer tel.: 667-737-817; 663-737-857

Praca zdalna: 20, 21, 22 grudnia 2021r. i  4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynne w dniach: 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31 grudnia 2021r. oraz  3, 7, 8, 9 stycznia 2022 r.

Dodatkowe informacjeinformacje dotyczące zajęć, będą na bieżąco przekazywane drogą mailową.
Prosimy o regularne sprawdzanie poczty elektronicznej
.

  1. Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami – anna.suchorab@owsiiz.edu.pl;

numer tel. 667-737-700

Praca zdalna: 20, 21, 22, 28, 29, 30, 31 grudnia 2021r. i 3, 4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynne w dniach: 23, 24, 27 grudnia 20201r. oraz 7 stycznia 2022r.

  1. Biuro Praktyk Studenckich i Relacji z Otoczeniem/ Biuro Karier – anna.suchorab@owsiiz.edu.pl;

numer tel. 667-737-700

Praca zdalna: 20, 21, 22, 28,29, 30, 31 grudnia 2021 r. i 3, 4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynne w dniach: 23, 24, 27 grudnia 20201 r. oraz 7 stycznia 2022 r.

  1. Biblioteka – biblioteka@owsiiz.edu.pl

Nieczynna od 20 grudnia 2021 r. do 9 stycznia 2022 r.

  1. Księgowość – kwestura@owsiiz.edu.pl; numer tel.: 663-737-925

Praca zdalna: 20, 21, 22, 29, 30 grudnia 2021 r. i 3, 4, 5 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynna w dniach: 23, 24, 27, 28, 31 grudnia 2021 r. oraz 7,8,9 stycznia 2022 r.

  1. Dział Administracji – administracja@owsiiz.edu.pl; numer tel. 663-737-096

Praca zdalna: 21, 27, 30 grudnia 2021 r. i 4 stycznia 2022 r. w godzinach: 9.00-15.00

Nieczynny w dniach: 20, 22, 23, 24, 28, 29, 31 grudnia 2021 r. oraz 3, 5, 7 stycznia 2022 r.

Rektor WSIiZ dr Lucyna Kwiatkowska

Olsztyn 15 grudnia 2021r.

Get in touch

872 Arch Ave.
Chaska, Palo Alto, CA 55318
hello@example.com
ph: +1.123.434.965

Work inquiries

jobs@example.com
ph: +1.321.989.645

Skip to content