Zarządzanie sprzedażą

Celem studiów jest przekazanie specjalistycznej wiedzy i umiejętności z zakresu z metod i technik organizacji i zarządzania efektywną sprzedażą oraz przygotowanie do roli menedżera sprzedaży w firmie.

Adresaci studiów

  • pracownicy działów sprzedaży,
  • pracownicy biur handlowych i centrów obsługi klienta,
  • wszyscy zainteresowani nabyciem wiedzy i umiejętności w zakresie metod i technik sprzedaży

Słuchacz po ukończeniu studiów posiada wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • najważniejszych strategii sprzedaży oraz roli menedżera zarządzającego sprzedażą i personelem sprzedaży w zorientowanej rynkowo firmie;
  • metod i technik sprzedaży pozwalających na analizę możliwości sprzedażowych firmy oraz racjonalną organizację procesu sprzedaży;
  • pozyska kompetencje i umiejętności niezbędne na stanowiskach menedżerów zarządzających sprzedaży;
  • prawnych aspektów procesu sprzedaży dylematów etycznych występujących w zespołach sprzedażowych, niepowodzeń sprzedawców i organizacji sprzedażowych;
  • wyznaczania celów i zadań sprzedażowych, opracowywania strategii i planów sprzedaży, rekrutacji i selekcji personelu sprzedaży oraz motywowania zespołu sprzedawców;
  • organizacji procesu sprzedaży poprzez stosowanie właściwych metod i technik sprzedaż;
  • radzenia sobie w sytuacjach trudnych emocjonalnie w tym rozwiązywania konfliktów w zespołach sprzedażowych;
  • wykorzystania prostych technik komunikacyjnych i negocjacyjnych oraz wywierania wpływu i perswazji;

Organizacja studiów

Studia nie wymagają złożenia pracy końcowej. Warunkiem ukończenia jest ocena pozytywna z egzaminu końcowego oraz zdobycie zaliczenia na ocenę ze wszystkich prowadzonych przedmiotów. Sposób zaliczenia na ocenę ustalany jest indywidualnie przez wykładowców.

Studia trwają 2 semestry i obejmują 160 godzin zajęć prowadzonych głownie metodą warsztatową. Zajęcia prowadzone są w weekendy (sobota – niedziela) po 8 godzin dziennie – zjazdy planowane są średnio co dwa tygodnie.

Program studiów

  1. Funkcjonowanie rynku i analiza konkurencji
  2. Zarządzanie marką
  3. Zarządzanie personelem sprzedaży
  4. Przywództwo i menedżer sprzedaży  – warsztaty
  5. Komunikacja i negocjacje
  6. Zarządzanie procesami
  7. Narzędzia i techniki sprzedaży
  8. Strategie sprzedaży i organizacja procesu sprzedaży
  9. Psychologiczne aspekty procesu sprzedaży
  10. Prawne i etyczne aspekty procesu sprzedaży

Odpłatność za studia

  1. Opłata jednorazowa –  2900 zł.
  2. Opłata ratalna – 2 x 1550  zł.

10 % zniżki w opłacie czesnego dla absolwentów WSIiZ z I i II stopnia studiów oraz studiów podyplomowych!

Dokumenty

  1. Wygenerowane z systemu eRekrutacja podanie o przyjęcie na studia podyplomowe.
  2. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych.
  3. 1 aktualna fotografia.
Get in touch

872 Arch Ave.
Chaska, Palo Alto, CA 55318
hello@example.com
ph: +1.123.434.965

Work inquiries

jobs@example.com
ph: +1.321.989.645

Skip to content