Ruszył nowy portal studencki.

E-DZIEKANAT

 

W e-Dziekanacie (następca Wirtualnej Uczelni) każdy student posiada indywidualne konto, na którym może śledzić swoje postępy w nauce. Ma podgląd do uzyskanych ocen, jak również może kontrolować swoje płatności wobec Uczelni. Jest to również platforma komunikacji między Studentem - Dziekanatem - Wykładowcą.

Aby się zarejestrować należy kliknąć w E-DZIEKANAT, następnie wybrać opcję „jeżeli nie masz konta zarejestruj się” i uzupełnić wymagane dane (pesel, nazwisko, adres e-mail, który zostal podany w dokumentach rekrutacyjnych).

 

KOMUNIKATY

  • Wpisy i zaliczenia u dr B. Tchórza z dnia 17-18.02.2018 r. zostają ODWOŁANE. Kolejny termin wyznaczony na 24-25.02.2018 r.

  • Konsultacje - prof. dr hab Gustaw Dębniewski w terminach:

    10 luty (sobota) w godz. 10:00-12:00, pokój 210

  • Konsultacje - dr Jarosław Skorwider-Namiotko w terminach:

    17 luty (sobota) w godz. 10:00-11:00, s. F-415

SESJA EGZAMINACYJNA I ZALICZENIA

Wyniki zaliczeń różnic programowych z Mikroekonomii - dr Hanna Pałach - wykaz ocen poniżej (w załączniku)

Termin zaliczeń u dr Lucyny Kwiatkowskiej (Zarządzanie, Zarządzanie i inżynieria produkcji, ekonomia) odbędzie się 24.02.2018 r. o godz. 16:00.

Ostateczny termin zaliczeń (egzamin, różnice programowe, zaliczenia warunkowe) u dr Hanny Pałach odbędzie się 22.02.2018 r. o godz. 17.00 w sali F-306

Zarządzanie II st. -Zaliczenie przedmiotu: Narzędzia informatyczne w finansach i rachunkowości - dr Konrad Szydłowski - 18.02.2018 r., godz. 10:00, sala 217. W tym terminie realizowane będą również wpisy do indeksów.

Różnice programowe - Mikroekonomia - dr Hanna Pałach - osoby, które zaliczyły: 9853; 9847; 9897; 9915. Pozostałe osoby proszone są o kontakt z dr H. Pałach w celu uzupełnienia. Pani Dziekan będzie do Państwa dyspozycji w piątek (09.02.2018 r.) w godz. 14:00-15:30 lub w niedzielę (11.02.2018 r) w godz. 13:00 -14:00.

Zarządzanie I sem. - Mikroekonomia - dr Hanna Pałach, II poprawkowe zaliczenie przedmiotu - 15.02.2018 r., godz. 17:00, sala F-306

Zarządzanie I stopnia III rok - aktualizacja wyników z zarządzania procesami logistycznymi i sprzedaży (dr Lucyna Kwiatkowska) poniżej

Zarządzanie i Inżynieria Produkcji III rok - aktualizacja wyników z zarządzania procesami (dr Lucyna Kwiatkowska) poniżej

 

EGZAMINY DYPLOMOWE

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku ZARZĄDZANIE i INŻYNIERIA PRODUKCJI odbędzie się 09.03.2018 r - promotorzy: prof. dr hab. inż. Wojciech Werpachowski, dr Grzegorz Szczubełek, dr inż. Krzysztof Jasiński (szczegółowy harmonogram już wkrótce)

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku MECHATRONIKA odbędzie się ...............  - promotor  dr inż. Szymon Racewicz (szczegółowy harmonogram poniżej)

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku INFORMATYKA odbędzie się 02.03.2018 r.  - promotor  dr inż. Marcin Korytkowski (szczegółowy harmonogram poniżej)

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku INFORMATYKA odbędzie się 17.03.2018 r.  - promotor  dr inż. Marcin Gabryel (szczegółowy harmonogram już niedługo)

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku ZARZĄDZANIE odbędzie się .............. - promotor dr Bogdan Tchórz (szczegółowy harmonogram poniżej)

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku EKONOMIA II stopnia odbędzie się 27.02.2018 r. - promotorzy: dr Lucyna Kwiatkowska, dr Hanna Pałach, prof. dr hab. Gustaw Dębniewski (szczegółowy harmonogram poniżej)

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku EKONOMIA I stopnia odbędzie się 02.03.2018 r. - promotor: dr Jarosław Skorwider-Namiotko (szczegółowy harmonogram poniżej)

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku ZARZĄDZANIE I stopnia odbędzie się 02.03.2018 r. - promotor: dr Jarosław Skorwider-Namiotko (szczegółowy harmonogram poniżej)

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku ZARZĄDZANIE odbędzie się .............. r.- promotor dr inż. Jerzy Wojeński (szczegółowy harmonogram poniżej)

Egzamin dyplomowy dla studentów kierunku ZARZĄDZANIE odbędzie się 09.03.2017 r. - promotor prof. dr hab. K. Kwiatkowska-Sienkiewicz (szczegółowy harmonogram już wkrótce)

PROCES DYPLOMOWANIA

Antyplagiat

Prace dyplomowe są sprawdzane i weryfikowane pod względem samodzielności autorów w ich przygotowaniu za pomocą elektronicznego systemu antyplagiatowego Genuino – Inteligentny System Przeciwplagiatowy. Prosimy o zapoznanie się z załącznikami.

Dokumenty do pobrania

 

  1. Instrukcja składania pracy dyplomowej.
  2. Oświadczenie o samodzielnym opracowaniu pracy dyplomowej.
  3. Oświadczenie dotyczące zgody na udostępnienie pracy.
  4. Karta obiegowa studenta.
  5. Do poniższych załączników należy dołączyć 5 szt. zdjęć o wymiarach 4,5x6,5 cm
     

DZIAŁ STUDIÓW

Dyżury Działu Studiów
 

DZIEŃ TYGODNIA GODZINY
PONIEDZIAŁEK nieczynne
WTOREK 8.00-15.30
ŚRODA 8.00-15.30
CZWARTEK 8.00-15.30
PIĄTEK 8.00-15.30
SOBOTA 8.00-14.00
NIEDZIELA 8.00-12.00
Nr konta:

83 1500 1298 1212 9003 8354 0000

Bank BZ WBK O/Olsztyn

 

 

 

Kontakt

Dział Studiów,

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego

ul. Artyleryjska 3f, 10-165 Olsztyn

Kontakty:

dzial.studiow[at]owsiiz.edu[dot]pl

Sylwia Połonkiewicz (zarządzanie, ekonomia) 89 651 06 49 email: sylwia.polonkiewicz[at]owsiiz.edu[dot]pl

Michalina Adamowicz (informatyka, mechatronika, ziip) 89 651 06 47 email: michalina.adamowicz[at]owsiiz.edu[dot]pl

 

Kierownik Działu Studiów:

Dorota Lato 89 651 06 48 email: dorota.lato[at]owsiiz.edu[dot]pl

 

BIBLIOTEKA:

poniedziałek – nieczynne

wtorek – piątek 8.00 – 16.00

sobota 8.00 – 16.00

niedziela 8.00 – 13.00

 

tel. 89 651 06 60

 

email: biblioteka[at]owsiiz.edu[dot]pl

 

KWESTURA:

tel. 89 651 06 52