W związku z wzrastającym zagrożeniem związanym z koronawirusem (COVID-19) od dnia 16.03.2020 r. do odwołania organizacja pracy w Uczelni ulega zmianie. Wszelkie sprawy prosimy zgłaszać drogą elektroniczną:

  1. Sekretariat Uczelni/Rektorat – owsiiz[at]owsiiz.edu[dot]pl
  2. Dział Studiów – dzial.studiow[at]owsiiz.edu[dot]pl, kom. 663 735 306
  3. Biblioteka – biblioteka[at]owsiiz.edu[dot]pl
  4. Księgowość – kwestura[at]owsiiz.edu[dot]pl
  5. Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń – podyplomowe[at]owsiiz.edu[dot]pl tel.: 667 737 817

 

Telefon dyżurny w sprawach pilnych  : 89 534 32 03 (od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 12.00)

 

Dodatkowe informacje – Biblioteka:

  1. Wypożyczanie i przyjmowanie książek w bibliotece na ww. okres zostaje wstrzymane.
  2. Kary za przetrzymanie książek nie będą naliczane.

 

Dodatkowe informacje – Kwestura:

  1. Prośbę o wystawienie faktury należy zgłaszać drogą elektroniczną po dokonaniu wpłaty. Faktury będą wysyłane przez email.
  2. Wszystkie wpłaty będą księgowane na bieżąco więc prosimy pilnować terminów opłat.

 

Dodatkowe informacje – Dział Studiów:

  1. Wszelkie podania/wnioski i prace zaliczeniowe prosimy wysyłać drogą elektroniczną (dzial.studiow[at]owsiiz.edu[dot]pl), kom. 663 735 306
  2. Gotowe prace dyplomowe wraz z kompletem dokumentów zaleca się wysyłać pocztą na adres Uczelni oraz obowiązkowo wersję elektroniczną na ww. adres email.
  3. Egzaminy dyplomowe w okresie zawieszonych zajęć dydaktycznych nie będą się odbywać.
  4. Prośbę o wydanie zaświadczenia należy zgłaszać wcześniej drogą elektroniczną oraz określić preferowaną opcję odbioru (scan przez email lub pocztą tradycyjną).
  5. Wszystkie dodatkowe zaliczenia zostają odwołane. Jeżeli ktoś jeszcze nie zaliczył wszystkich przedmiotów w semestrze zimowym proszony jest o pilne wysłanie podania o warunkowe zaliczenie przedmiotu.
  6. Ważność legitymacji studenckich w tym okresie nie będzie przedłużana (patrz informacja poniżej).

Najnowsze artykuły

20
paź
2020

Komunikat JM Rektora w sprawie: "Zmian w funkcjonowaniu poszczególnych jednostek organizacyjnych uczelni obowiązujących od 20.10.2020r."

Komunikat JM Rektora w sprawie: "Zmian w funkcjonowaniu poszczególnych jednostek organizacyjnych uczelni obowiązujących od 20.10.2020r."
08
paź
2020

 25 Inauguracja Roku Akademickiego 2020/2021 - ogladaj razem z nami!

 25 Inauguracja Roku Akademickiego 2020/2021 - ogladaj razem z nami!
30
wrz
2020

Jubileuszowa - 25 Inauguracja roku akademickiego 2020/2021 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego.

Jubileuszowa - 25 Inauguracja roku akademickiego 2020/2021 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego.
09
cze
2020

Uruchamiamy nowe specjalności na kierunku Zarządzanie!

Uruchamiamy nowe specjalności na kierunku Zarządzanie!
08
kwi
2020

Komunikat JM Rektora WSIiZ: Zajęcia dydaktyczne zawieszone do odwołania.

Komunikat JM Rektora WSIiZ: Zajęcia dydaktyczne zawieszone do odwołania.
23
mar
2020

Informacja Rektora  o możliwości wsparcia studentów

Informacja Rektora  o możliwości wsparcia studentów
13
mar
2020

Zmiana organizacji pracy w Uczelni

Zmiana organizacji pracy w Uczelni